2013. február 19., kedd

Bordó női csizma! 40-es - Jelenlegi ára: 1 700 Ft

Üdvözöllek!
Sok olcsó és szép termékem van, újak is, nézz be hozzám!
Itt most egy női bordó csizmára licitálhatsz, csak 1-2x használt, a szekrényben volt, így mert dobozban tároltam, az egyiken egy kis hiba található: 1-2 helyen ahogy szétnyitottam, pici rész levált a külsején(lefotóztam), szerintem, nem nagyon látszik és még lehet, hogy meglehet csinálni. Egyébként újszerűnek mondanám, mert nem hordtam, csak 1-2x és nagyon szép, fényes bordó színű, csak egy ruhával letörlöd és kész! A talpán és a sarkán szinte nincs is kopás.
40-es méretű.
Ajánlottan postázom, kivéve, ha nem kérik; licitet nem törölhetek.
Köszönöm, hogy benéztél!
Olcsón adom, megéri!!!


Jelenlegi ára: 1 700 Ft

Az aukció vége: 2013-03-10 21:42
. Bordó női csizma! 40-es - Jelenlegi ára: 1 700 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése