2012. november 29., csütörtök

Apple iPad 4 16GB, 9.7in fehér az új! Retina - Jelenlegi ára: 120 000 Ft

Ipad 4 16gb wifi
Idén csak 30. -ig lesz eladó. Aztán már csak jövőre.
Új! Októberben bejelentett!
Már postázták felénk lehet foglalni. December 14-én érkezik 15-én nálad lehet.
Eu szabvány Magyarországon is érvényes garanica bármely apple szervízben.
Fekete vagy fehér színben.
Bontatlan fóliás! Számlával küldöm.
Az amerikai posta stopp miatt ami a litiumos aksikra vonatkozik a szállítás földi úton történik a határig majd repülő majd megint földi szállítás. így a stop nem befolyásol semmit csak a posta ideje tolódhat el.
Magyar menü is van rajta.
Fekete vagy fehér színben.
Áfát nem kell fizetned mert az én intézem. ( Áfa mentes vagyok 5millióig)
Amerikából érkezik. számítástechnikai üzletből. Garancia 1 év. De +200usd ért 2 év kérhető
dobozában! A termék hozzám érkezik én intézem a vámot. Neked nincs más költséged mint az itt feltüntetett.
Postaköltség
Az 5500ft posta 
Egy volt osztály társam nyitott üzletet New Yorkban innen érkezik
Magyar számlaadás van!
posta 20m. nap minden esetben biztosítva van!!



Jelenlegi ára: 120 000 Ft

Az aukció vége: 2012-11-30 13:14
. Apple iPad 4 16GB, 9.7in fehér az új! Retina - Jelenlegi ára: 120 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése