2013. január 30., szerda

2db PDA egy áráért (HP iPAQ hx2700) - Jelenlegi ára: 7 000 Ft

A két darab egyben!
HP iPAQ hx 2700 PDA
Tartozékok:
Töltő
Dokkoló
Autós töltő
Szélvédőre erősíthető tartó.
Kijelző védő műanyag burkolat
Az egyik készülék teljesen új állapotban van, a kijelző is fóliás.
Egyetlen hibája hogy a kártya bemenetnél el van pattanva e burkolat egy félcentis részen. Nem esik ki meg kell ragasztani.
A másik szintén jól működik, csak eléggé koptt és a kijelzőn is vannak (talán) ragasztó nyomok. : / Néha a telefonzár, küszködik, igazából, a másikat használtam, nem is fogalkoztam ezzel. Annyira nem is jó az angolom. : /
Mind a két készüléken van navigációs program, de én gps-ként nem próbáltam, egyedül a térkép funkciókat használtam.
CPU: Marvell PXA270 624MHz
Memória: 384 MB (ebből 256 felhasználható)
Bővítés: SD kártya
Kijelző: 3, 5 coll színes, transzflektív TFT, 240 x 320 pixel felbontás, 16 bit színmélység
Akkumulátor: 1440mAh, Lítium-ion, cserélhető,
Kommunikáció: USB 2. 0 kliens, Bluetooth 1. 2, Wi-fi.
Op. rendszer: Microsoft Windows Mobile 5. 0 for Pocket PC
Ujjlenyomat olvasós
Bármilyen kérdésre szívesen válaszolok.


Jelenlegi ára: 7 000 Ft

Az aukció vége: 2013-02-06 12:44
. 2db PDA egy áráért (HP iPAQ hx2700) - Jelenlegi ára: 7 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése